Erkenci Kuş 15. Bölüm 2. Fragman

  • Yayınlanma Tarihi:  1 hafta önce
  • Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → https://puhutv.com/erkenci-kus-detay?utm_medium=referral&utm_source=youtube&utm_campaign=erkenci_kus&utm_content=detay Erkenci Kuş'a Abone Olmak İçin → http://bit.ly/erk-dd-sub Sanem ve Can aşkı çok konuşulacak! Sanem sabahları birkaç saat babasının bakkalında çalıştıktan sonra bütün gününü hayal kurarak ve kitabı üzerinde çalışarak geçirmektedir ve hayatından son derece mutludur. Ta ki anne babası kendisine doğru düzgün bir iş bulmazsa evlenmek zorunda olduğunu söyleyene kadar! Sanem bunun üzerine mecburen ablasının iş yerinde çalışmaya başlar. Hayallerini süsleyen büyük aşkının kendisini orada beklediğinden habersizdir henüz, üstelik bilmeden Can'a ve şirkete kurulan bir tuzağın parçası olur... Yalanlar üzerine kurulan bir aşk olabilir mi? Ya Sanem? Nefret ettiği Can'a kalbini kaptırabilir mi? Yapım: Gold Film Yapımcı: Faruk Turgut Yönetmen: Çağrı Bayrak Senarist: Ayşe Kutlu Üner Oyuncu Kadrosu: Sanem Aydın: Demet Özdemir Can Divit: Can Yaman Leyla Aydın: Öznur Serçeler Mevkibe Aydın: Özlem Tokaslan Nihat Aydın: Berat Yenilmez Emre Divit: Birand Tunca Aylin Yüksel: Sevcan Yaşar Ayhan Işık: Ceren Taşçı Muzaffer Kaya (Zebercet): Cihan Ercan Deren Keskin: Tuğçe Kumral Cengiz Özdemir (Ceycey): Anıl Çelik Güliz Yıldırım: Sibel Şişman Osman Işık: Ali Yağcı
  • Video Süresi: 00:01:01
  • erkenci kuş star tv dizi yerli dizi erkenci kuş izle erkenci kuş 1. bölüm can yaman demet özdemir sanem can erkenci kuş can erkenci kuş sanem star tv yaz ekranı star tv yaz sezonu erkenci kuş 1. bölüm izle erkenci kuş fragman erkenci kuş tanıtım erkenci kuş teaser gold film Erkenci Kuş 15. Bölüm 2. Fragman 

Yorum Sayısı: 1268

  • Mehmet Rezan
    Mehmet Rezan 2 gün önce

    Zebercet

  • melrem sales
    melrem sales 1 hafta önce

    legenda em português por favor kkk

  • Wise Man
    Wise Man 1 hafta önce

    Bu saclarin hali ne - dogal renge don, kisalt, uyduruk ve takma topuzu gec, boyle yandan lule falan birakmak ilkokul cocugu gibi, bogh.

  • Deniz Derbeder
    Deniz Derbeder 1 hafta önce

    can korsana benzemiş

  • Nehir ve Dünyası
    Nehir ve Dünyası 1 hafta önce

    Yanlış çıktı çikolatayı mevkıbe ye getirmiş ama gelecekte sanem için gelcek o çiçek

  • Mehriban Quliyeva
    Mehriban Quliyeva 1 hafta önce

    16 fraqman niye gelmedi ya

  • gamalı gamalı
    gamalı gamalı 1 hafta önce

    ay çok tatlılar bi de CAN çiçekle gelmişşş inanamıyorum

  • Sedi babashov
    Sedi babashov 1 hafta önce

    On izleme

  • cik puan cempaka
    cik puan cempaka 1 hafta önce

    When this episode

  • Sevgi Arslan
    Sevgi Arslan 1 hafta önce

    Erkenci kuş bence mükemmel flim can ve sanem ayrılmamalı aşk kazanmalı flim uzun sürmeli

  • Midnightmrv
    Midnightmrv 1 hafta önce

    ABİCİM 16 BÖLÜM FRAGMANI İSTİYORUZ NİYE ZEUS GİBİ SAYFA BAŞINDA KOCAMAN DURUYOSUN YA

  • Edanur Bozdag
    Edanur Bozdag 1 hafta önce

    Uff ya Can simdik nasil da üzüldü lütfen kizma Saneme öncek bi sor neden yapti bu yalan olayini yani kendiside istemedi ama Babasi icin o parayi almak zorundaydi ya uffff😔Insallah hemen Barisirsiniz❤

  • şeyda yılmaz
    şeyda yılmaz 1 hafta önce

    0:5 yaa bu ne tip ya cok uğraşiyosunuz mu

  • Muhammet Rifat Baykal
    Muhammet Rifat Baykal 1 hafta önce

    Bu nasıl bir iş anlamıyorum niye hep kötülük kazanıyo , çıldırmak üzereyim , zaten yaşadıgımız ülkede kötülül , hainlik , şerefsizlik heryerde kol geziyo , bari şu seyredip yüzümüzün güldügü dizide kötüler , hainler kazanmasın , brinin başına bişey gelcekse kötülerin başına gelsin , çıldırtırsınız insanı !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • mimosa shtino
    mimosa shtino 1 hafta önce

    Che puntata oggi.! Finalmente la verità è uscita. Cey Cey è favoloso, ma non scherza neanche Muzaffer....

  • Toprak Gezen
    Toprak Gezen 1 hafta önce

    Beyler önizlemeyi iple çekiyorum yalanlarını anlattı ya çok merak içinde kaldım ya

  • Sude Sakaroğlu
    Sude Sakaroğlu 1 hafta önce

    Sonu berbat yaa

  • Betul Karademir
    Betul Karademir 1 hafta önce

    Yemin ederim bolum sonu cok kotu

  • Turane Iskenderli
    Turane Iskenderli 1 hafta önce

    Orjinalin gelmish😂😂

  • خالد الطالب
    خالد الطالب 1 hafta önce

    ههههه

  • Muharrem Dur
    Muharrem Dur 1 hafta önce

    Olan oldu kalp

  • Aslı İlerisoy
    Aslı İlerisoy 1 hafta önce

    Ya bu zebercet askerde değil miydi !!!!

  • Бахтиёр Исмонов

    Zebercet😁👍

  • Husnara H
    Husnara H 1 hafta önce

    tekrarı başladı bilee😄☺

  • Husnara H
    Husnara H 1 hafta önce

    sebercet askerde deyilmiydi yaa

  • Living Lightley
    Living Lightley 1 hafta önce

    Please don't cancel this show any time soon! I absolutely adore it and it would be great if it is also subtitled in English for the Whole world by the creators to be able to enjoy it. God bless!

  • Kazım SÖNMEZ
    Kazım SÖNMEZ 1 hafta önce

    Arkadaşlar biz cumartesi günü nikaha gitcez. Tekrarı ne zaman yayınlanıyor bilen var mı?

  • Mert Genç
    Mert Genç 1 hafta önce

    Zebelcek askere gitmedi mi ya

  • lps kuyruk
    lps kuyruk 1 hafta önce

    Orjinalin geldi

  • Melodi &&****###
    Melodi &&****### 1 hafta önce

    Ağır oldu ×-×

  • Hatice Taçoy
    Hatice Taçoy 1 hafta önce

    Muhtesem

  • Yağmur Pelin
    Yağmur Pelin 1 hafta önce

    Nerden cikti bu gicik zebercet ya cikartin su salagi diziden

  • İlayda Çise Alkan
    İlayda Çise Alkan 1 hafta önce

    Sanem inşallah canı birakip zeberceti secmezsin😥

  • DILARA TATLI
    DILARA TATLI 1 hafta önce

    Hadi ya dakkikalari sayiyom bi turlu baslamadi

  • şengül can
    şengül can 1 hafta önce

    Vavv

  • selena selena
    selena selena 1 hafta önce

    Can sanem səni sevmiyor

  • Muhammet KARA
    Muhammet KARA 1 hafta önce

    SANEM ÖPTÜ SANEEEEM :)

  • Sinan Zorba
    Sinan Zorba 1 hafta önce

    😂😂😂😂

  • Sude Yıldız
    Sude Yıldız 1 hafta önce

    Yaaaaa çok yakışıyorlarrrr CanEm

  • Ayse Onay
    Ayse Onay 1 hafta önce

    Sanem kesin derki zebercet yürü git ben canla sevgiliyim falan