What's on my original iPhone?

  • Yayınlanma Tarihi:  4 ay önce
  • How I got my original iPhone to work AND what's on it! ► SUBSCRIBE FOR MORE VIDEOS: http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=ijustine 🎶 MUSIC I USE - https://goo.gl/Pe7GTL BE MY FRIEND: http://instagram.com/ijustine http://facebook.com/ijustine http://twitter.com/ijustine Snapchat: iJustine 📷 CAMERAS I USE: Sony A7s ii - https://amzn.to/2yJHg07 Sony A7 iii - https://amzn.to/2EN0Pdl Sony rx100 v5 - https://amzn.to/2yADTbG GoPro Hero 7 - https://amzn.to/2EZ9YQb Insta360 ONE X - https://amzn.to/2CJjQL1
  • Video Süresi: 00:12:44
  • ijustine original iphone first iphone unboxing 

Yorum Sayısı: 2880

  • Jaret sandoval
    Jaret sandoval 1 gün önce

    Me I from Arkansas

  • Jay Gonzalez
    Jay Gonzalez 2 gün önce

    That phone came out the year I was born

  • 吸血鬼うんこ
    吸血鬼うんこ 4 gün önce

    iPhone Love❤️

  • Singingpineapple Owls tube

    I was a year old when that thing came out.

  • John Jason Ordoño
    John Jason Ordoño 6 gün önce

    Well i got 2 iphone 1s

  • Tamsin Richards
    Tamsin Richards 6 gün önce

    High key looking like Nicole arbour

  • Game Master
    Game Master 6 gün önce

    Can I have the original iphone please

  • IMadeYouReadThis
    IMadeYouReadThis 1 hafta önce

    Anyone used to play that game on IPod touch where you can kill ants or what ever with the flamethrower, hammer and more

  • Akif Norsh
    Akif Norsh 1 hafta önce

    no video on first iphone...omg hahahaha

  • Ajith Blond
    Ajith Blond 1 hafta önce

    I love yu je taime

  • CookieCupcake 44
    CookieCupcake 44 1 hafta önce

    This iPhone is my age
    Anyone else?

  • Allison Burg
    Allison Burg 1 hafta önce

    That phone bill video was posted when I was only a few months old!😂🤣😂

  • Teyla Woodward
    Teyla Woodward 1 hafta önce

    I was not born in 2007 I was born in 2009

  • greenboyawesome123 gaming & vlogs & tech!

    Hey ijustine watching this on a iPhone 4 I'm so surprised because this is the oldest apple product I have

  • Milo
    Milo 2 hafta önce

    Do a whole phone collection video

  • mudug media production
    mudug media production 2 hafta önce

    I have these iphone

  • Миша Конник
    Миша Конник 2 hafta önce

    Кто тут русский

  • Bkibbe Schwede
    Bkibbe Schwede 2 hafta önce

    At 7:36 you can see on maps “Springfield” SIMPSONS IS THAT U??

  • Magdalena Landman
    Magdalena Landman 2 hafta önce

    She litarly soo dramatic

  • Samantha Moreno
    Samantha Moreno 2 hafta önce

    OMG IM FROM ARKANSAS!!!!❤️❤️❤️

  • BROWEN
    BROWEN 2 hafta önce

    I remember Youtube when the tv logo Was there I was a user since i was 5 but made my channel When i was 10 Good times. And the yellow sub button

  • Chris Chris
    Chris Chris 2 hafta önce

    It’s a old shit phone what’s so excited about that lol go get a nokia and cry more lol

  • Ivania Reyes
    Ivania Reyes 2 hafta önce

    IT HAD 8 GB ok I would have only had like YT and just pics and social media

  • LPS Candyyy
    LPS Candyyy 2 hafta önce

    THANK GOD THE FUTURE IS SOO MUCH BETTER

  • MrDutch01
    MrDutch01 3 hafta önce

    You do know you can make it work with Two Step Authentication right?
    Just use the same installation instructions as Android or Outlook.
    You will get a specific password that will work!
    So not your nomall password!

  • lil hunbuns
    lil hunbuns 3 hafta önce

    Omg this is so cool. My aunt used to have the iPhone 3G and she deactivated it and gave it to me when I was little. I remember trying to make calls and text but I could only play games like Talking Tom 😂

  • Alexia Ralar Javier
    Alexia Ralar Javier 3 hafta önce

    Those eyebrow are on fleek in 2007

  • ricardo olivera
    ricardo olivera 3 hafta önce

    i understand.

  • Jackson South
    Jackson South 3 hafta önce

    im from arkansas

  • Ashley Brick
    Ashley Brick 3 hafta önce

    I think my mom owned the first iPhone in 2007 when she got a new one it turned into my new toy lol I would wake up early just to play on it and type a diary in the notes and I would mess around with the voice memos it was so fun!!!
    Ps I am just as big a iPhone fan as you Justine!!
    Love you Justine!!!
    You are awesome 😎

  • Rainy Dayz DIYS
    Rainy Dayz DIYS 3 hafta önce

    I have the original iPhone

  • Why Don’t We Pancakes
    Why Don’t We Pancakes 3 hafta önce

    She shouted out me I live in Arkansas

  • MUAZAMA’S SLIME
    MUAZAMA’S SLIME 3 hafta önce

    People stop ✋🏻 hating if you don’t want to watch then get of this channel 💁🏻‍♀️

  • LEESA CAV
    LEESA CAV 3 hafta önce

    Yep I have the first iPhone and that's what I'm watching it on.

  • Charles Rozario
    Charles Rozario 3 hafta önce

    Isheep

  • itz me
    itz me 3 hafta önce

    it’s crazy to me to look at you viewing a photo of the new apple store and looking at all the new tech on the apple website..but on the first iphone...it’s like viewing the future within the past... idk just something about it feels crazy to me

  • Livvy Laugh
    Livvy Laugh 3 hafta önce

    Lol I’m from Arkansas

    I got a shoutout yay! Lol 🥳

  • Maarten Fourie
    Maarten Fourie 3 hafta önce

    justine you are such an inspiration

  • Brian Co
    Brian Co 3 hafta önce

    Justine you actually can authenticate your emails, just put in your password and then go to a newer device or your main device and it will tell you that a device is trying to connect and the you allow it, then lmao this is long but then you put your password and add the pin it gives you to your password

  • Maggie Gutierrez
    Maggie Gutierrez 3 hafta önce

    www.youtube.com.ijane