Shootout with Ronaldinho at Nicky Jam World Cup Video Shoot

Yorum Sayısı: 3273

  • FreeFire_Ghsot*_*
    FreeFire_Ghsot*_* 9 saat önce

    Are You Asom¡¡¡¡

  • Иван Лузанов
    Иван Лузанов 15 saat önce

    Куда я попал?? Где русские ? Памагите

  • Music Time
    Music Time 17 saat önce

    0:18 ooooo 😂😂😂

  • Franco Arana
    Franco Arana 2 gün önce

    I love the 3:07 minute 😹❤️👋

  • Canal Dmarco
    Canal Dmarco 3 gün önce

    Ronaldinho mano respeita

  • ME!ME!ME OFFICIAL RANDOM!

    Hola will

  • Naz Ali
    Naz Ali 4 gün önce

    Soccer is only for suckers (America)

  • Naz Ali
    Naz Ali 4 gün önce

    I came here cause of living legend Ronalidino not cause of Will Smith that dont follow football but wants his image in sports when football fans dont care

  • R2 W
    R2 W 5 gün önce

    We türkiye yok...

  • Vinícius Santos Sousa
    Vinícius Santos Sousa 5 gün önce

    Mais um rolê aleatório p bruxo kkjjkkk
    Dá like Brasil SAM

  • hello
    hello 6 gün önce

    Que bien

  • gênio bilionário playboy e filantrópo

    Orgulho do Ronaldinho ser do brasil

  • Bate LOKO
    Bate LOKO 1 hafta önce

    Quem é feio tem mais like

  • Luiz carlos Portela
    Luiz carlos Portela 1 hafta önce

    O "bruxo"

  • Junior Huacho Guisado
    Junior Huacho Guisado 1 hafta önce

    the only normal man is that Nicky

  • Mohammed elbouaishy
    Mohammed elbouaishy 1 hafta önce

    When my favorite actor met my favorite football player 🔥🔥🔥

  • Ambar Pathak
    Ambar Pathak 1 hafta önce

    if only will smith were a footballer.
    hit like if you wish the same.

  • Mateus Faioli
    Mateus Faioli 2 hafta önce

    Quem aí é do Brasil curti

  • Leo MMs
    Leo MMs 2 hafta önce

    Brasil🇧🇷🇧🇷🇧🇷
    Ronaldinho is the best of all time.

  • Anderson Baldini
    Anderson Baldini 2 hafta önce

    Ronaldinho tá em todas haha

  • XY Super
    XY Super 2 hafta önce

    Will vos sos Latino, Latinoamérica te ha adoptado

  • Humberto Barbosa
    Humberto Barbosa 2 hafta önce

    Ronaldinho é muito foda eterno camisa 10

  • Aditya Waghmare
    Aditya Waghmare 2 hafta önce

    Most of the comments are Not even ronaldhino Fans

    they are just BarcaDogs

  • Aditya Waghmare
    Aditya Waghmare 2 hafta önce

    Ronaldinho did not receive the Respect he deserved during his Last Season of his Football Career

  • Matheus Azeredo
    Matheus Azeredo 2 hafta önce

    Nicky jam e Will Smith.... esses roles do Ronaldinho estão cada vez mais loucos

  • claudiojr
    claudiojr 2 hafta önce

    R10 e um lenda do futebol mundial

  • CraZy for JESUS channel
    CraZy for JESUS channel 2 hafta önce

    I love how Ronaldinho is so simple and humble and yet one of the best soccer players on earth.

  • Mini vídeos
    Mini vídeos 2 hafta önce

    O bruxo está aqui

  • Falcon Mw
    Falcon Mw 3 hafta önce

    🇫🇷🇫🇷

  • GCGamer Oficial
    GCGamer Oficial 3 hafta önce

    Olha o bruxo :O

  • Davi-Moraes
    Davi-Moraes 3 hafta önce

    Caralho Ronaldinho está em todos os lugares kkkk

  • Living Free
    Living Free 3 hafta önce

    My fav actor w8th my fav football player, cool video

  • Stefan Leggott
    Stefan Leggott 3 hafta önce

    Will Smith's Editor be getting $$$$$$$$ Lol

  • Juan Pepe
    Juan Pepe 4 hafta önce

    1:24 song pleaseeeeeeeee!

  • jim Long
    jim Long 4 hafta önce

    Your an amazing person Will Smith! A great human ambassador

  • Leandro Bello
    Leandro Bello 4 hafta önce

    Parabéns Will!! Ronaldinho transcendeu o esporte!! 👏🏿 Vlw gaúcho👊🏾

  • Roy HUN
    Roy HUN 1 ay önce

    HUNGARY HANGAR ;) ITS VIDEO KLIPP BUDAPEST

  • João Paulo Da Dilva

    O cara comprimentou o WM errado da pra ver q não é nunca

  • Pedro II
    Pedro II 1 ay önce

    Ronaldinho e seus roles aleatórios