Malu Trevejo - Luna Llena (Official Video)

Yorum Sayısı: 86642

  • Rxñÿ_ Dàÿś
    Rxñÿ_ Dàÿś 30 dakika önce

    Pretty people has the most disgusting personality

  • SOPHIAN BICH (THANK U NEVER BICH) 🖤

    Damn i m just 15 n dont know how to dance 😂

  • Nani’s Vlog
    Nani’s Vlog 4 saat önce

    Feel bad for the dog.

  • diamond spicy
    diamond spicy 5 saat önce

    ugh this is a bop 🙁

  • Only Maay
    Only Maay 14 saat önce

    Can anybody tell me what's wrong with her personality, most of the comments are criticizing it

  • Mountaha Salah
    Mountaha Salah 15 saat önce

    2k19 anyone💕💕

  • yoonmin is real no changing ma mind

    Good makeup, great clothes, good voice,good music, bad attitude, bad personality

  • Tahlia Mcintosh
    Tahlia Mcintosh 19 saat önce

    i actually like her it’s about time someone starts speaking what’s on their mind

  • Genece Magana
    Genece Magana 23 saat önce

    I don’t like this song I like ona better then malu

  • Kelly Carrillo
    Kelly Carrillo 1 gün önce

    Tbh idk why there is so much hate on her. People say “omg shes 15 and look at how she dresses” or “wow she’s 15 and she acts so much older”. But like i mean she can act how ever she wants to. And like people here in the comments are like “omg I don’t like her”. Like if you don’t like her , then why you here?!? Like if you don’t like her then leave!! Like just leave her alone, let her live her life! And come on, y’all can tell me all this hate. I won’t care tbh. I’m just saying the truth..

  • Wish.Berry
    Wish.Berry 1 gün önce

    Pretty girl, great potential for music, but such a shitty attitude and personality :((

  • Anne Rodriguez
    Anne Rodriguez 1 gün önce

    2019?

  • Taekook Tea
    Taekook Tea 1 gün önce

    I didn’t know this song was made by Malu 😅 It’s honestly a good song but.. her personality

  • forever army
    forever army 1 gün önce

    I Like it 🔥🔥🔥🔥🇰🇼

  • Feitosa Neto
    Feitosa Neto 1 gün önce

    Quem veio pelo mashup com a anitta deixa o like

  • Queen of Dogs
    Queen of Dogs 1 gün önce

    Idk she sang this song I love this song😍💖

  • Amir Riaz
    Amir Riaz 1 gün önce

    9ice

  • Sister Shook
    Sister Shook 1 gün önce

    Her age done fly out the window

  • whats up mia
    whats up mia 1 gün önce

    Stay onda musicly

  • Real Fishing
    Real Fishing 1 gün önce

    Awesome video

  • xijumin
    xijumin 1 gün önce

    It's very perfect song that listening in 2019

  • Людка Марусик

    Сексі

  • Rachel Mint
    Rachel Mint 1 gün önce

    Hi

  • Bleach
    Bleach 1 gün önce

    Y’all if her personality is nice





    I would support TRUMP as my president.

  • lil_ sadass
    lil_ sadass 1 gün önce

    the guy looks like the flossin kid

  • Chloe chang
    Chloe chang 1 gün önce

    Better than daniel? cohn?

  • Ariana Iqbal
    Ariana Iqbal 1 gün önce

    So she was only 14 when she came out with this song but she acted like an 21 years old girl in the vid who actually goes to clubs and bars and looks for a 1 night stand 😂😂 I wonder what she will do when she’s going to turn 21 in reality 🤔

  • Mya
    Mya 2 gün önce

    lele pons has left the chat

  • soft rebel ava
    soft rebel ava 2 gün önce

    i honestly love this song 🙄

  • Yaritza Cordova Vasquez

    lmao she made this song for the dog.

  • جـو جـو الـشـمـري 70

    اههههه احبهااااا🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️❤️❤️❤️❤️❤️🔥

  • Ana Love20
    Ana Love20 2 gün önce

    2019 15 of January

  • Valeria G
    Valeria G 2 gün önce

    she's beautiful. makes good music. but her attitude ruins everything💀

  • zara
    zara 2 gün önce

    Yo sigo el ritmo
    Baby, yo siento el tambor
    Qué hermosa noticia
    Saber que la noche empezó
    Y hoy tú verás
    Un lado de mí, eh eh eh
    Siguiendo el ritmo
    Baby, yo siento el tambor
    Dale, dale, dale, dale, dale, here we go
    Dale, dale, dale, dale, dale, here we go
    One, two, three, put it on me
    Tell me now, what's it's goin' be?
    Dale, dale, dale, dale, dale, here we go (Vámonos)
    Con la luna llena
    I'm going crazy tonight (hey, hey, hey, hey)
    Con la luna llena
    Dance with me all through the night (hey, hey, hey, hey)
    Seguimos gozando, play with my vibe
    Pegado, bajando, sparks gonna fly
    Con la luna llena
    I'm going crazy, I'm going crazy tonight
    Perdiendo el control
    Ya perdí la razón
    Quiero verte bailar
    Adentro llevo pasión
    Y hoy tú verás
    Un lado de mí, eh eh es
    Perdiendo el control
    Como cuando pierdo la razón, oh oh oh
    Dale, dale, dale, dale, dale, here we go
    Dale, dale, dale, dale, dale, here we go
    One, two, three, put it on me
    Tell me now, what's it's goin' be?
    Dale, dale, dale, dale, dale, here we go (Vámonos)
    Con la luna llena
    I'm going crazy tonight (hey, hey, hey, hey)
    Con la luna llena
    Dance with me all through the night (hey, hey, hey, hey)
    Seguimos gozando, play with my vibe
    Pegado, bajando, sparks gonna fly
    Con la luna llena
    I'm going crazy, I'm going crazy tonight
    Crazy moon, pulling on me
    Baby, come kick it with me
    You get much more, you'll see
    A bit of crazy, a bit of crazy
    Crazy moon, pulling on me
    Baby, come kick it with me
    You get much more, you'll see
    A bit of crazy, a bit of crazy
    Con la luna llena
    I'm going crazy tonight (hey, hey, hey, hey)
    Con la luna llena
    Dance with me all through the night (hey, hey, hey, hey)
    Seguimos gozando, play with my vibe
    Pegado, bajando, sparks gonna fly
    Con la luna llena
    I'm going crazy, I'm going crazy tonight
    Con la luna llena
    I'm going crazy tonight (hey, hey, hey, hey)
    Con la luna llena
    Dance with me all through the night (hey, hey, hey, hey)
    Seguimos gozando, play with my vibe
    Pegado, bajando, sparks gonna fly
    Con la luna llena
    I'm going crazy, I'm going crazy tonight

  • soonyun meep
    soonyun meep 2 gün önce

    Oh my gosh. No wonder dani made a tik tok of this becuz theyre both thots

  • Basic Trash
    Basic Trash 2 gün önce

    Now her dog is playing with her.

  • Git paul
    Git paul 2 gün önce

    Ewwww he ain’t even hot

  • Angelica Yamileth Guinac Coc

    Xq sera que esta es imitacion de cardi b

  • Alexia m
    Alexia m 2 gün önce

    Song is still bop but i dont like you😂 no cap

  • n0sha. kpop
    n0sha. kpop 2 gün önce

    ? 2019