Berkay'ın Eşine Sarkıntılık Yaptıktan Sonra Burnunu Kıran Arda Turan, Silahla Hastaneyi BASTI

  • Yayınlanma Tarihi:  1 hafta önce
  • Futbolcu Arda Turan ile şarkıcı Berkay Şahin dün gece bir gece kulübünde kavga etti. Arda Turan'ın Berkay'ın eşine asılmasıyla başlayan kavgada Arda, silah alarak hastanede yatan Berkay'ın yanına gitti. Futbolcu Arda Turan ile şarkıcı Berkay, dün gece Emirgan'daki ünlü gece kulübü Gizli Kalsın'da kavga etti. Ünlü şarkıcının burnunun kırıldığı iddia edilen kavganın perde arkası ortaya çıktı. Ünlü şarkıcının burnunun kırıldığı ve ameliyat olacağı ileri sürülen kavganın ardından yıldız futbolcunun silahla hastaneye gittiği ortaya çıktı. "SİLAHLA HASTANEYE GİDEREK 'BENİ ÖLDÜR' DEDİ" Ünlü şarkıcının burnunun kırıldığı ve ameliyat olacağı ileri sürülen kavganın ardından yıldız futbolcunun silahla hastaneye gittiği, "Ben senin karın olduğunu bilmiyordum. Öldür beni, çok pişmanım. Ben çok büyük öküzlük ettim. Özür dilerim" dediği iddia edildi. "ARDA BİR ANDA YUMRUK ATTI" Berkay'ın eşi Özlem Ada Şahin, dün gece gittikleri mekanda kocası ile futbolcu Arda Turan arasında yaşanan olayları Habertürk yazarı Esin Övet'e açıkladı. İşte Özlem Ada Şahin'in ağzından anlatıkları ve Esin Övet'in yazısı: "Arda koluma dokundu kulağıma eğildi ve 'Evli olmasam seni kaçırmazdım. Çok güzel kızsın' dedi. Ben de 'Ne diyorsun kendine gel' dedim. Berkay gördü ve duydu. Sonra Arda'nın kulağına eğilip 'Eşimi gönderiyorum şimdi erkek erkeğe konuşacağız' dedi. O anda bana döndü Berkay 'Hadi eve göndereyim seni' dedi. Ve tam kafasını çeviriyordu ki Arda o anda yumruğu patlattı. Bir anda oldu. Berkay asla bir kere bile dokunmadı ona. Bir kere bile vurmadı. Sadece sakin bir şekilde, Özlem'i göndereyim 'konuşacağız erkek erkeğe' dedikten sonra Arda yumruk attı. Kanala Abone olmak için LÜTFEN linke tıklayınız ►http://urlkisaltma.com/fVqjZ
  • Video Süresi: 00:02:57
  • magazin haberleri kingtube tek parça magazin izle izle magazin magazin d gündem pazar cumartesi magazin 8 kanal d tv8 ünlüler duymayan kalmasın laf bende kalmasın söylemezsem olmaz star life starlife magazin star tv Arda Turan Silahla Hastaneyi BASTI Burnunu Berkay'ın Eşine Sarkıntılık KIRDI Yaptı eşi Özlem Ada Şahin futbolcu şarkıcı kavgada kavga 

Yorum Sayısı: 1052

  • Ekrem Cem
    Ekrem Cem 5 gün önce

    Şerefsizler

  • Ekrem Cem
    Ekrem Cem 5 gün önce

    Arda kariyerin bok oldu aferin

  • Ekrem Cem
    Ekrem Cem 5 gün önce

    2side pezevenk

  • AAA AAA
    AAA AAA 6 gün önce

    Tipe gel amk bu günlere getirdiniz amk maymununu

  • hasan sonar
    hasan sonar 6 gün önce

    Su ardayi bana verseler evere cevire doverim bu pici abazakar kovusuna koysunlar

  • Ebru gokhan
    Ebru gokhan 1 hafta önce

    Ucgunluk dunyada arda gibiler Allah'ini kaybetmiş umarım dogru yolu bulursun..

  • osmalı ruhu
    osmalı ruhu 1 hafta önce

    Para şöhret ,nefsine hakim olamayan zavallı insanlar. Şeytanın oyuncağı olmuş. Iğrenclikde zirve yapan idoller. Bunlar ne Atatürkçü ne müslüman Ahlakdan yoksun şımarık densiz kibirleri tavan yapmış sapkınlar.

  • Tayfun Sert
    Tayfun Sert 1 hafta önce

    Berkay piçi caner erkinin karısına sarkmıştı degilmi şimdide kendi karısına sarkarlar böyle ne ekersen onu biçersin. İyi olmus piçe

  • ManCity91
    ManCity91 1 hafta önce

    Belə şərəfsiz heç gəlmədi futbol dünyasına

  • Djigit Turk
    Djigit Turk 1 hafta önce

    Irzını siktimin

  • Djigit Turk
    Djigit Turk 1 hafta önce

    Arda turanın piskolojisi bozuk sikilmesi gerek

  • Djigit Turk
    Djigit Turk 1 hafta önce

    Para insanın karakterini ortaya çıkarır amk dölleri karakterinize sokayım adam olmadıktan sonra cuval dolusu paran olsun

  • Serdar Saracoglu
    Serdar Saracoglu 1 hafta önce

    Eğer Türkiye Cumhuriyeti nde adalet varsa bu karekter yoksunu korkak milleti birbirine düşüren kamu yerinde silah patlatan burun kiran taciz eden . Arda tutana ceza verir hapis yatar. Normal vatandaş olsa anasını ağlardı. Arda turan denen şahıs artik gormek istemiyoruz. Simdi gidersin umreye aklinca kandırırsın milleti. Ezik.

  • Serdar Saracoglu
    Serdar Saracoglu 1 hafta önce

    Barcelona tarihinin en kötü futbolcusu seçilmiş cirkin adam arda turan. Kasımpaşa liyim der herkeze kafa tutar ya bu koca kafa.oglum seninpara simartmis. Sen barcelona ya thy sayesinde gittin. Hii kasımpaşa li yiğit. Sen adanaya geldinmi. Milletin evli hamile karısına laf atıyorsun. Senden. Emereden .volkandan.buraktan. canerden biktik. Şimdi kendini aklamak için umreye gidersin. Sen bitiksin artık. 25 yaşında gençlere tavsiyem derdin felsefe yapardin. Simdi sana ezik diyorlar.

  • ARİF RUSYA
    ARİF RUSYA 1 hafta önce

    ulan arda bir dağıstanl boksör kadar onurlu olamadın milletin karısına sulanmaktan başka türklüğün yüz karasısın

  • Eragon Dag
    Eragon Dag 1 hafta önce

    Yalandir GENCLER inanmayin. Tr Spor dűnyasi ve medyasi ardayi paramparca etmeye calisiyo. Sebeb: Reisimizi ve devletimizi sevdigin icin medya spor ve siyaset dűnyasi tarafindan LİNÇ edilmeye calisiliyo =okadar 😎😎😎😎

  • s y
    s y 1 hafta önce

    Başkasının eşini götür berkay senin karına laf söylenince ayağa kalk

  • CİNAYET GÜNLÜKLERİ
    CİNAYET GÜNLÜKLERİ 1 hafta önce

    Niye cogu bunu yazmadan aq cumle kurmuyor aq

  • CİNAYET GÜNLÜKLERİ
    CİNAYET GÜNLÜKLERİ 1 hafta önce

    :)

  • Bekir Tunç
    Bekir Tunç 1 hafta önce

    Milli yalaka Arda ortalığı boş buldu silah belde hastaneyi basıyor tehdit ediyor önünü alamayıp tabancasıyla ateş ediyor.

  • Rüzgar Karacan
    Rüzgar Karacan 1 hafta önce

    Götünü siz kaldırdınız fatih terim boşuna kovmamış nankör köpeği

  • Bunyamin Nama
    Bunyamin Nama 1 hafta önce

    helal olsun ardaya

  • Erol B.
    Erol B. 1 hafta önce

    Şerefsizliğin daniskası

  • Kamran Humbetov
    Kamran Humbetov 1 hafta önce

    Ulan ardanin gotu kalkmis😂😂

  • Seyfettin Ergen
    Seyfettin Ergen 1 hafta önce

    pislik ALLAH belanı versin arda topu

  • ceyar king
    ceyar king 1 hafta önce

    Ya kardeşim adam evli olduğunu bilmiyomus gece kulübünde sabaha karşı olmuş ne var bunda yani.

  • Daha Doğrusu
    Daha Doğrusu 1 hafta önce

    Arda turan adamlıktan çıkmış

  • Makonza Official
    Makonza Official 1 hafta önce

    Demekki neymiş futbolcularında anasının amı kalkıyormuş orospu evladı arda o ananı sikeyim

  • Kenan Simsek
    Kenan Simsek 1 hafta önce

    ikisi toplasan ceyrek adam etmez!!

  • Ümid Xelilov
    Ümid Xelilov 1 hafta önce

    Lan bu bukette mehşur oldu nihattan sonra

  • Atilla Yaren
    Atilla Yaren 1 hafta önce

    Yuh daha yeni duydum Bu ne ya O Kadar ünlü olmussun Kavga etmek nedemek Yazik vallahi .

  • Soylu Kızılhan
    Soylu Kızılhan 1 hafta önce

    Caner'in intikamını almadıysa bende bir bok bilmiyorum...

  • Cemil Kaya
    Cemil Kaya 1 hafta önce

    Arda turan tam bir karaktersiz

  • mj28
    mj28 1 hafta önce

    Arda fetöcü çiksa hiç sasirmam yakişir

  • bulursun belki
    bulursun belki 1 hafta önce

    Eee su testisi su yolunda kırılır ikisi içinde geçerli

  • Enes Drms
    Enes Drms 1 hafta önce

    Bu Berkay nedirya gram ses yok tıp yok şarkıları sözleri salak saçma yani hiç bi bok yok nasıl ünlü buki eşimi tanımama imkânı yok diyor bir insan neyapıyosa aynısı başına gelmeden ölmezmiş iyilikte kötülükte çoğunu gerçeleştiğini farketmeyiz bile söversen mutlaka biri sana söver översen mutlaka övülürsun döversen mutlaka dövülürsün yardım edersen mutlaka yardım görürsün buna benzer şeyler demem o ki sen futbolcu birinin karısıyla olursan bir futbolcu da senin karınla olmaya çalışır işte kendisi bu olaydan sonra mutlaka caner mevzusunu hatırlamıştır eden bulur.

  • Mr. Shelby
    Mr. Shelby 1 hafta önce

    Arda iyi ediyo mk. Sikdimin galatasaraylıları götünü kaldırdı bu dallamanın

  • Tehran Kerimov
    Tehran Kerimov 1 hafta önce

    Parasi var die kudurmusmu?

  • El Turko
    El Turko 1 hafta önce

    Topcunun popçu ile ne bok işi var ve popcunun topçu ile ne bok işi var .
    Amk ya top oyna ya pop söyle

  • İslâm Bozkurt
    İslâm Bozkurt 1 hafta önce

    Bunların hepsi yavşak o berkay tenekesinde Caner Erkin’in asenasına takılıyordu eee ne demişler çalma milletin tahta kapısını Çalar’lar Demir kapını etme bulma dünyası